Inspiratie voor de
nieuwsgierige shopper.

Bekijk in primeur de nieuwste commercial van SodaStream

SodaStream lanceert op 14 augustus een nieuwe campagne in België, met als boodschap ‘Push for better’. De campagne is speciaal voor de Benelux ontwikkeld en we kunnen ‘m nu al tonen!

Met de campagne wil SodaStream haar positie in de Belgische markt versterken. Het merk speelt in op de trend waarbij mensen duurzamer willen leven door kleine gedragsveranderingen in hoe ze consumeren.

“‘Push for Better’ betekent dat consumenten niet alleen betere keuzes maken voor zichzelf, maar ook voor onze planeet.”

“Deze campagne inspireert mensen om hun kraantjeswater net dat tikkeltje spannender te maken door het toevoegen van bubbels en smaak”, zegt Jan Beckers, Marketing Director SodaStream Benelux. “’Push for Better’ betekent dat consumenten niet alleen betere keuzes maken voor zichzelf, maar ook voor onze planeet. Met één simpele druk op de knop kunnen consumenten thuis genieten van hun favoriete bruisende drankjes én verminderen ze hun verbruik van plastic flessen voor eenmalig gebruik.”

De nieuwe campagne is vanaf maandag in België te zien op tv (VTM, SBS, RTL), sociale media en andere digitale platformen.

Deel dit bericht.

Ook interessant.

Fukasawa ontwerpt SodaStream-bruiswatertoestel enso

SodaStream lanceert een nieuw state-of-the-art bruiswatertoestel. Enso is ontworpen door de beroemde Japanse designer Naoto Fukasawa. Het heeft een elegante en strakke look, met een roestvrijstalen buitenkant

6 vre-se-lijk lekkere Halloweendrankjes

Geen Halloweenfeest zonder aangepaste drankjes. Met SodaStream bereid je in een handomdraai je eigen griezelcocktails en -mocktails. Durf jij deze huiveringwekkende recepten aan? Pumpkin Punch