Het Belgische kookmerk BergHOFF pakt uit met een opmerkelijke campagne ‘Support the youth, save the future’ waarin jongeren, kids en tieners, centraal staan. Hilde Rutten, Managing Director BergHOFF Belgium: “Als moeder heb ik persoonlijk kunnen vaststellen hoe zwaar de impact is van de voorbije coronaperiode en de lockdowns bij de jeugd. Vandaar deze positieve, aanmoedigende campagne. We zetten als Belgisch bedrijf gedurende enkele weken lokale jongeren in de kijker – letterlijk en figuurlijk – met producten van hier, en we stimuleren hun creativiteit en zelfontplooiing via onze sociale media.”
Met de Belgische campagne wil BergHOFF de jeugd alle kansen geven om zichzelf te ontdekken en zich te ontwikkelen, zónder (voor)oordelen. Hilde Rutten: “BergHOFF plakt géén labels, alleen op onze opbergdozen. Dankzij onze diverse collecties hebben we artikelen die passen bij ieders stijl en persoonlijkheid.”
De campagne bestaat uit kleurrijke, energieke visuals met jongeren op de website en op de social media-kanalen van BergHOFF Belgium. Daarnaast zijn er regelmatig LEO-wokpannen te winnen via wedstrijden en challenges op social media.
Over BergHOFF
BergHOFF is een internationaal merk van Belgische origine en maakt design keuken- en tafeluitrusting bereikbaar voor iedereen. Talrijke ontwerpen werden bekroond met internationale prijzen. Momenteel wordt het gamma van meer dan 1.500 producten verkocht in bijna 60 landen.