SodaStream, ’s werelds grootste bruiswatermerk, heeft vanaf vandaag een nieuw logo en een nieuwe stijl. Er komen ook nieuwe verpakkingen en een nieuwe productlijn, ‘SodaStream Collection’, met geavanceerde bruiswatertoestellen en premium designs.
Het merk speelt wereldwijd in op de groeiende belangstelling van de consument voor design, innovatie, mixologie en gebruikservaring. Aangezien de trend om thuis vers bruisend water te bereiden blijft groeien en consumenten in toenemende mate op zoek zijn naar toegankelijke premium producten, vooral in de voedings- en drankensector, introduceert SodaStream een compleet hernieuwd ontwerp van het merksymbool, het kleurenpalet en de websites. Daarnaast wordt ook een nieuwe lijn van geavanceerde bruiswatertoestellen gelanceerd.
Yin en yang
De kern van de nieuwe positionering is Sodastreams oproep ‘Push for Better’, een verwijzing naar het indrukken van de knop van een SodaStream-bruiswatertoestel. Het nieuwe merksymbool bestaat uit twee in elkaar passende waterdruppels, die als yin en yang evenwicht en harmonie uitbeelden, en lijken op de planeet. Het ontwerp vormt de letter ‘S’ van SodaStream.
SodaStream Collection
Bovendien lanceert SodaStream de nieuwe premium productlijn ‘SodaStream Collection’. Die biedt een hoogwaardige product- en merkbeleving door middel van superieure innovatie, kwaliteit en design. SodaStream Collection bestaat uit Sodastreams nieuwste bruiswatertoestellen – ART en DUO, en zal ook toekomstige innovaties omvatten, vormgegeven door wereldwijd bekende ontwerpers.
Vanaf 2023 zullen de nieuwe verpakkingen geleidelijk worden uitgerold naar alle 47 wereldwijde markten waar het bedrijf actief is.
Johan Schepers, General Manager SodaStream Benelux: “Als dé experts in het creëren van bruisende dranken, zijn we enthousiast om onze gebruikers te voorzien van de perfecte bruiswaterbeleving en een betere levensstijl. Dankzij SodaStream kunnen consumenten iets doen dat beter is voor henzelf én beter voor de planeet.”