Twee nieuwe smaken breiden het gamma van de Belgische hard seltzer Real Buddies uit, Raspberry Mint en Black Cherry. Het basisrecept is simpel: je combineert de ‘hard’ (alcohol dus), met een seltzer (bruiswater) en fris fruit, en je krijgt een drankje vol sprankel. Bedacht in België, door twee Real Buddies die werken met niks dan natuurlijke ingrediënten. Iemand zin in een terrasje?
Met een alcoholpercentage van 4,5% scoort Real Buddies even hoog – of laag – als een klassieke pils. Het verschil? Een nieuwe wereld aan fruitigheid, minus de gluten en de suikers. Want als je weet dat je met één blikje maar 92 calorieën op hebt, dan kun je gerust al een tweede bestellen.
“We willen meer zijn dan alleen een merk dat drankjes op de markt brengt.”
Dennis Peeters en zijn vennoot, de buddies achter Real Buddies, proefden de hard seltzers voor het eerst in New York. “Na één dag in de Big Apple belde ik naar Dennis. Dit is het, zei ik. Dit is de toekomst!” En zo werd een koppel boezemvrienden ook een zakenduo, na jaren luidop denken over wat voor zaak ze uit de grond konden stampen die perfect aansloot bij hun blik op de wereld: duurzaam, kwalitatief en met de juiste dosis fun.
Dat is ook wat je proeft in de drie combo’s die ze nu al in blik verkopen in winkels, online en in geselecteerde horeca: Lime Lemon, Raspberry Mint en Black Cherry. De drie smaken zijn beschikbaar in de horeca en online in 12-packs voor 29,88 euro.